.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هدفمندی به سهمیه‌های حج هم رسید

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید احمد موسوی با بیان این مطلب افزود: بزودی برای رفع برخی از مشکلاتی که در حوزه حج وجود دارد سیاستگذاریهای انجام خواهد شد.

وی به سهمیه بندیهای خاص حج نیز گفت: سهمیه‌بندی‌های حج نباید به عنوان یک اصل، استثنا و در جای خاص تلقی شود و زیارت خانه خدا به عنوان سهمیه به افراد خاصی تعلق گیرد.

رئیس سازمان حج وزیارت تاکید کرد: هر ساله مردم زیادی در نوبت تشرف به حج هستند و این درحالی است که سهمیه هایی نیز به افراد مختلف داده می شود به همین دلیل قصدداریم جلوی این کار را با تدوین سیاست و برنامه ریزیهایی گرفته و حاکمیت قانون را به عنوان اصل قلمداد می کنیم.

موسوی به ارائه خدمات مطلوب به زائران عتبات عالیات و همچنین زائران خانه خدا اشاره کرد و گفت: براساس برنامه ریزیهای انجام شده در زمینه های اسکان ، تغذیه ، خدمات بهداشتی و پزشکی، حمل و نقل برون و درون شهری و ...خدمات مطلوبی به زائران ارائه خواهد شد.

وی به دیدار هفته آینده با وزیر حج عربستان  نیز اشاره و گفت: در این دیدار درباره آخرین وضعیت حج سال 91 بحث و قراردادهای لازم منعقد خواهد شد که پس از آن نتیجه مذاکرات را به رسانه ها اعلام می‌کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.